Вебінар має на меті:

  • сформувати розуміння сервісу і його переваг для кожного працівника Центру,
  • дати інструменти роботи зі скаргами,
  • дати інструменти розвитку системи сервісу в організації

Для участі у вебінарі запрошуються головні лікарі та їх заступники, керівники відділень, старші медсестри.

Під час вебінару будуть розглянуті такі питання:

  • що таке клієнтський сервіс,
  • потреби клієнта, які вони бувають,
  • невдоволений клієнт: де береться, що з ним робити і як цього запобігти,
  • лояльний клієнт: де береться і як його таким зробити,
  • формування сервісу як системи

Тривалість вебінару 1 година 10 хвилин.

Питання для підготовки до вебінару:

  • пригадайте свій найкращий клієнтський досвід в будь-якій сфері (те, що перше спадає на думку, коли ви думаєте, що Вам найбільше запам’яталося як клієнту), подумайте, що саме зробило Ваш досвід таким пам’ятним

Тренери:

Михайло Довгопол, експерт з питань управління закладами охорони здоров’я, Проект USAID
«Реформа ВІЛ-послуг у дії», Deloitte Consulting LLP; Агенція змін «Перспектива», засновник Харківської Експертної групи підтримки медичної реформи

Учасники:

Представники управлінських команд центрів первинної медико-санітарної допомоги та адміністрацій об’єднаних територіальних громад/міст/районів

Відео з вебінару

Презентація